دستگاه شیرینگ پک

۵ بازديد

دستگاه شیرینگ پک

برای استفاده بهینه از وقت نیروهای کارگاه یا کارخانه می‌توانید از دستگاه های شیرینگ پک نادی پک استفاده کنید.

دستگاه های شیرینگ پک نادی پک بر اساس توان دوخت و شیرینگ بسته بندی در هر ساعت و نوع سیستم دستگاه، انواع مختلفی دارد. می‌توانید متناسب با تعداد تولید، یک یا چند دستگاه بسته بندی را انتخاب کنید. این دستگاه ها در چهار نوع شیرینگ تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، کابینی و پلی‌اتیلن موجود هستند.

برای استعلام قیمت و شرایط فروش دستگاه های شیرینگ پک می‌توانید با شماره 09023414006 تماس بگیرید. کارشناسان نادی پک پاسخگوی سوالات شما هستند.

هم‌چنین می‌توانید عملکرد دستگاه‌ها را در ویدئوهای موجود در صفحهٔ هر دستگاه مشاهده کنید.

دستگاه شیرینگ پک چیست؟

دستگاه شیرینگ پک یکی از نوآوری‌های مهم در صنعت بسته‌بندی است که کاربرد گسترده‌ای دارد؛ یک سیستم پیشرفته و هوشمند که برای بسته‌بندی کالاهای مختلف به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و روش‌های نوین، توانایی بسته‌بندی محصولات مختلف را با سرعت بالا و دقت بیشتر به ارمغان می‌آورد.

دستگاه شیرینگ پک در اصل ماشینی است که برای بسته بندی انواع جعبه و کارتن، شیرینی‌جات، شکلات، چای، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو، قطعات صنعتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با استفاده از نایلون شیرینگ، محصولات را به صورت تکی یا چند عددی بسته بندی می‌کند. این نوع بسته‌بندی برای حفاظت بیشتر از محصول، بهداشت، سهولت حمل و نقل برای تولیدکنندگان، افزایش نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر محصولات برای مصارف داخلی یا انتقال آنها به فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به عنوان بخشی از خط تولید و بسته‌بندی محصولات، زیبایی و دوام بیشتر کالاهای تولیدی را ممکن می‌سازد.

با استفاده از این دستگاه با هزینه بسیار کمتر نسبت به روش‌های دیگر بسته‌بندی، می‌توانید ظاهر محصول خود را زیباتر و فروش خود را ارتقا دهید. ویژگی نایلون شیرینگ این است که با تابش حرارت به سادگی به محصول بسته‌بندی شده می‌چسبد.

 

نوع محصول شیرینگ پک 

سرعت دستگاه 400بسته در ساعت
وزن دستگاه 550kg
ابعاد دستگاه cm400*180*220
ابعاد کوره cm 68*50*160
رنگ بدنه و کوره پودری الکترو استاتیک
توان مصرفی زمان استارت   :  380V_4KW

 

در حال اتومات :
380V_3KW

 

نحوه کار دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک برای بسته‌بندی محصولات از نایلون بسته‌بندی استفاده می‌کند. عملکرد کلی این دستگاه به شکل زیر است:

  1. آماده‌سازی محصول: محصولاتی که باید بسته‌بندی شوند، آماده می‌شوند. این مرحله شامل قرار دادن محصول در جعبه، کارتن یا ظروف یکبارمصرف است.
  2. قرار دادن نایلون شیرینگ: نایلون شیرینگ به دور محصول کشیده می‌شود. این مرحله می‌تواند به دو صورت صورت بگیرد:
  3. ورود به تونل حرارتی: محصولی که نایلون به دور آن کشیده شده وارد تونل حرارتی می‌شود. تونل حرارتی دارای یک سیستم گرمایش است که باعث انقباض نایلون شیرینگ می‌شود.
  4. جذب نایلون: در تونل حرارتی، نایلون شیرینگ به دلیل تماس با سطح گرم محصول، جذب و به شکل محصول می‌شود. این ویژگی باعث بسته‌بندی محکم و زیبای محصول می‌شود.
  5. خروج محصول: پس از جذب نایلون، محصول از تونل حرارتی به شکل بسته‌بندی شده خارج می‌شود.

 

  • استفاده از دستگاه دوخت مجزا: در این حالت، نایلون شیرینگ به دور محصول با استفاده از یک دستگاه دوخت جداگانه قرار داده می‌شود. دستگاه دوخت، نایلون را به دور محصول دوخت می‌کند تا به آن متصل شود.
  • استفاده از بخش دوخت دستگاه شیرینگ پک: در این حالت، دستگاه شیرینگ پک دارای یک دستگاه دوخت است که به طور مستقیم نایلون را به دور محصول دوخت می‌کند.

به این ترتیب، دستگاه شیرینگ پک با استفاده از نایلون شیرینگ، محصولات را بسته‌بندی می‌کند و آنها را در یک حالت بسته و محافظت شده قرار می‌دهد.

انواع دستگاه شیرینگ پک

دستگاه‌های شیرینگ بسته بندی را از دو منظر می‌توان به انواع مختلف دسته‌بندی کرد. از نظر عملکرد دستگاه، این دستگاه‌ها به انواع زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • دستگاه شیرینگ دستی
  • دستگاه شیرینگ نیمه‌اتومات
  • دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

دسته‌بندی دیگر دستگاه‌های بسته‌بندی شرینک از نظر ساختار دستگاه است؛ دستگاه شیرینگ یا به حالت کابینی تولید می‌شود یا به شکل تونلی. در ادامه هر یک از دستگاه‌های کابینی و تونلی توضیح داده می‌شود.

دستگاه شیرینگ کابینی

 

در دستگاه‌های شیرینگ کابینی، اپراتور محصول را درون فیلم شیرینگ قرار داده و سپس آن را در کابین دستگاه قرار می‌دهد. سپس کابین بسته می‌شود و فیلم شیرینگ دوخته می‌شود و بر اثر گرما به دور محصول جذب می‌شود. اپراتور سپس فیلم باقی‌مانده را به سادگی از دور کابین جدا می‌کند، محصول را از داخل کابین خارج کرده و همین روند را برای محصول بعدی تکرار می‌کند.

 

بعضی از این دستگاه‌ها دارای سیستم دوخت سرامیکی و بدنه بسیار محکم، سیستم برق قدرتمند و عملکرد همزمان دوخت و شیرینگ هستند. این دستگاه‌ها نوع مناسبی برای کسب‌وکارهای گوناگون از جمله فروشگاه‌های شهری از قبیل رستوران‌ها، قنادی‌ها، فروشگاه‌های سوغات، روزنامه‌فروشی‌ها و غیره هستند.

بسته به ابعاد این نوع دستگاه‌ها، امکان بسته‌بندی انواع محصولات با ابعاد مختلف با آن‌ها وجود دارد. محصولات پلاستیکی، دارویی، شیرینی‌جات، کارتن‌، قاب و تابلو، قطعات خودرو و… از جمله کالاهایی هستند که با استفاده از شیرینگ کابینی بسته‌بندی می‌شوند.

دستگاه شیرینگ تونلی

 

دستگاه شیرینگ تونلی نیز سازوکاری مشابه با نوع کابینی دارد. با این تفاوت که در این دستگاه‌ها مرحله گرمادهی به محصولات در داخل تونل حرارتی انجام می‌شود. محصول آماده شده و بر روی ورودی تونل قرار داده می‌شود. سپس محصول به درون تونل وارد شده و بر اثر گرما، نایلون بسته‌بندی روی محصول به شکل کامل به سطح آن می‌چسبد. در نهایت نیز محصول به شکل بسته‌بندی شده و آماده از تونل خارج شده و دمای آن کاهش می‌یابد.

از این دستگاه نیز برای بسته‌یندی محصولات مختلف مانند شیشه‌های نوشابه و آب معدنی، قوطی‌های فلزی نوشابه و دلستر و به شکل کلی پک‌های چندتایی از کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.